تور فرانسه

  11 مکان توریستی -تفریحی و تاریخی در پاریس - فرانسه

پاریس، که عاشقان را با فضای عاشقانه اش جذب می کند،هنر با معمار همراه است، کلانشهری چند فرهنگی که شاهد رویدادهای مهم در گذشته به نام آزادی بوده است.بیایید به لیست من از مقصد پاریس برویم.به دلیل نزدک بودن کشورهای اروپایی به یکدیگر در تور فرانسه-پاریس می توانید به کشور ایتالیا، اسپانیا،انگلیس نیز سفر کنید.

 

1- برج ایفل

برج ایفل، نه تنها نماد شهر پاریس ، بلکه در کل فرانسه و دنیا، اولین مکانی است که به ذهن مسافران پاریس می رسد . برج سه طبقه متعلق به طراحی گوستاو ایفل بین سالهای 1887 و 1889 به عنوان دروازه ای به نمایشگاه 1889، که به مناسبت صدمین سالگرد انقلاب فرانسه برگزار شد، ساخته شد. اگر چه در ابتدا، به عنوان یک ساختار فولادی  بود اما تبدیل به یک بخش دائمی از خط افقی شهر شده است، زیرا بعد از اتمام آن، توجه زیادی را به خود جلب کرد.به خصوص اگر برای اولین بار به پاریس بروید، بدون تماشای یکی از تراسهای مشاهده در برج ایفل و تماشای پاریس، شهر را ترک نکنید. در مجموع 3 تراس و رستوران در طبقه های مختلف وجود دارد. شما باید از آسانسور استفاده کنید تا 324 متر را به بالا بروید ، بنابراین شما باید از طریق صفهای طولانی بلیط خود راتهیه کنید. برای صرفه جویی در وقت، می توانید بلیط خود را در وب خریداری کنید یا قبل از هفته به تورهای سازمان یافته بپیوندید.

 

2. کلیسای جامع نتردام

کلیسای جامع نتردام که به عنوان مهمترین ساختار مذهبی فرانسه شناخته شده بود، بین سالهای 1163 تا 1334 در ناحیه ساحل رودخانه سن، که توسط سلت ها و رومی ها مقدس بود، ساخته شد. کلیسای خیره کننده با سبک گوتیک آن دارای برجهای دوقلو با 69 متر ارتفاع عجیب ترین گنجینه ای است که 9000 نفر می توانند هم زمان عبادت کنند.شما می توانید به سالن های کلیسای جامع بروید و منظره زیبای شهر را از آنجا تماشا کنید. فقط به یاد داشته باشید،که حتما باید از قبلا رزرو کرده باشید.

 

3- خیابان شانزه لیزه

معروف ترین و لوکس ترین خیابان پاریس، شانزه لیزه است، که  در سال 1667 ساخته شده است تا چشم انداز باغ Tuileries توسط باغبان آندرو ل نتره لوئیس لو گراندور را به تصویر بکشد. در این خیابان فروشگاههای لوکس لباس، کافه ها و رستوران های زیادی واقع شده است.این خیابان صحنه بسیاری از جشن ها و مراسم مهم در طول سال است .

 

4- کاخ و باغ ورسای

کاخ ورسای در 20 کیلومتری حومه  غرب پاریس واقع شده است.از زمان لویی چهاردهم بوده است و بعنوان نماد ثروت و قدرت و تاریخ معماری فرانسه بشمار میرود.دارای 23000 اتاق است.

 

5- مولن روژ
مولن روژ، به دنیای سرگرمی بزرگسالان تبدیل شده است، در لیست جاهای دیدنی در پاریس توسط بسیاری از گردشگران گنجانده شده است که تماشای رقص خون هر ساله در آن اجرا می شود. در سال 1889 توسط جوزف اولر و چارلز زیدلر تأسیس شده است.

 

6. دیزنی لند

دیزنی لند، واقع در 32 کیلومتری مرکز شهر، در سال 1992 در منطقه ای به وسعت 2،000 هکتار تاسیس شد.دومین شعبه دیزنی لند بعد از آمریکا است،امکانات سرگرمی شامل دو بخش اصلی است: پارک دیزنی لند و استودیو والت دیزنی پارک. اگر حداقل 3 روز در پاریس هستید، می توانید 1 روز کامل را در این پارک خوش بگذرانید ،این سرزمین بازی برای تمام سنین سرگرم کننده است.شما می توانید به پارک به صورت جداگانه بروید و یا می توانید در تورهای سازمان یافته از داخل شهر شرکت کنید.

 

7- مرکز Pompidou

مرکز پمپیدو که بین سالهای 1971 و 1977 ساخته شده است، به بازدیدکنندگان اجازه می دهد تا ساعت ها با امکانات اجتماعی و فرهنگی سرگرم کننده لذت ببرند.طراحی این ساختمان با معماری و تکنولوژی پیشرفته در مرکز رئيس جمهور سابق فرانسه، مشهور توسط ریچارد راجرز، رنزو پیانو و جیان فرانك فرانچینی است.Musee National d'Art Moderne، که بیش از 60،000 اثر هنری معاصر و مدرن توسط 5000 هنرمند ، مغازه ها، رستوران ها، سینما ها و همچنین کتابخانه ای با بیش از 2000 مجله در طبقه بالا نمایش داده می شود.فواره Stravinsky 7.6 متر در مقابل مرکز، که در مرکز تمرکز موسیقی و تحقیقات آکوستیک واقع شده است، نقطه عطفی برای مردم محلی است.

 

8- قبرهای زیرزمینی پاریس (Catacombs of Paris)

قبرستان های زیرزمینی پاریس در نزدیکی مرکز شهر، که بیشتر به عنوان شواهدی برای نشان دادن فرهنگ قدیمی فرانسه است ،اسکلت ها به راهروهای قدیمی آویزان شده اند و بازدید کنندگان از دو کیلومتری می توانند از آنها دیدن نمایند.از لحاظ فرهنگی، شهر به عنوان زیرزمینی غنی است. قبرهای زیرزمینی پاریس در نزدیکی مرکز شهر، در سال 1785 تحت تاثیر اندیشه های مقبره ها در نقاط مختلف شهر، مورد استفاده قرار گرفت. اسکلت ها، که به راهروهای معدن سنگ قدیمی که مایلها طولانی بودند، در این مکان ها نصب شده اند. بخاطر این ظاهر گالری هنر، در حال حاضر بازدید کنندگان از 2 کیلومتر دورتر می توانند از این مکان بازدید کنند.

 

9-موزه Orsay

موزه Orsay که برای نمایشگاه EXPO 1889 در ایستگاه راه آهن قدیمی ساخته شده بود، در سال 1986 توسط فرانسوا میتران، رئیس جمهور فرانسه، افتتاح شد. وینسنت ون گوگ، پل سزان، ادوارد مانت و کلود مونه از آثار هنری فرانسه و اروپایی هستند که بین سالهای 1848 تا 1914 ایجاد شده است. مجموعه ای که توسط نقاشی های امپرسیونیست ساخته شده است، به عنوان ارزشمندترین نمایشگاه های موزه شناخته می شود.

 

10- کاخ و باغ لوکزامبورگ

کاخ لوکزامبورگ، که به عنوان یکی از زیباترین قصرهای کشور نشان داده شده است، بین سالهای 1615 تا 1645 ساخته شد، اگرچه بسیاری از تغییرات در طی سال ها ساخته شده است، به لطف بخش های اضافه شده، کاخ جلال آن را حفظ کرده است.مهمترین قسمت ساختمان با شکوه که اکنون سنا فرانسه است، باغ های لوکزامبورگ است که 25 هکتار را پوشش می دهد. باغ فلورانس است که با واسطه ی هشت ضلعی مصنوعی در وسط است. علاوه بر فرانسوی ها برای خارجی ها جالب ترین معماری کاخ قسمت باغ است که برای پیک نیک و استراحت در طول تعطیلات به آنجا می آیند.،

 

11- گورستان Lachaise Mezarlığı

 این مکان آخرین جا در لیست مکانهای دیدنی پاریس است، که یادآور یک موزه هوای آزاد و مجسمه های آن است. گورستان با زمین 44 هکتار توسط ناپلئون بناپارت به معمار الکساندر Theodore Brongniart طراحی شده است. زمین دفن، که در سال 1804 ساخته شد، ابتدا مورد توجه نبود اما شهرت لاهه فونتین و مقبره مولر که به اینجا نقل مکان کرد ، باعث شد مورد توجه قرار بگیرد